Телефонія IP, цифрова, аналогова
Телефонія призначена організовувати видалене з'єдання між двома або більше абонентами зв'язку. З її допомогою ведуть переговори в офісі, місті, країні і поміж ними; встановлюють модемне з'єдання у online-режимі, передають факси.
Принцип роботи
Під час розмови апарат перетворює звукові хвилі (голос) у електричний імпульс. Це сигнал, що передається телефонною мережею на іншу сторону. Апарат отримувача перетворює сигнал назад у звукові хвилі, зіставні з оригіналом.
Переваги телефонії:
- висока швидкість зв'язку;
- поширеність у різних географічних районах;
- простота у використанні;
- надійність передачі звукових даних;
- недороге обладнання та роботи з розгортання мережі.
Передають сигнали магістральними лініями між двох АТС. Для цього використовують два типи технологій трансформації сигналів: аналоговий та цифровий (мультиплекс, TDM). У систему входить і ємність реально прокладених телекомунікаційних ліній, котрі дозволяють одночасно передавати сигнали різного типу однією магістраллю.
Класифікація телефонії
Аналогова – це тип трансляції мови шляхом перетворення звукових хвиль у аналогові електричні імпульси. Сигнал передається через комутовану лінію повідомлення. На протязі довгого періода часу це був єдиний доступний спосіб віддаленого мовного зв'язку у режимі реального часу.
На основі перетворення аналогового сигналу (за часом та рівнем передачі звуку) стало можливим змінити його амплітуду, фазу та частоту імпульсів у цифровий сигнал. Новий сигнал оброблюють вже програмними методами та передають через TDM-мережі телекомунікації.
Цифрова – передача цифрового коду через спеціалізовані мережі. Відмінність від аналогової телефонії - висока якість зв'язку, зіставність с оригінальним звучанням голосу, прискорений режим передачі даних. Цифрова телефонна станція визначає несправності каналів мережі, зменшуючи час перебоїв зв'язку.
IP - телефонія – набір протоколів для комунікацій у мережі, технологій та способів набору стандартного абонентського номеру безпосередньо з комп'ютера. Забезпечує двохстороннє повідомлення шляхом мови, відеосигналу. Взаємодія відбувається будь-якою TDM мережею, включно з Internet. Сигнал передається за допомогою цифрового коду, стискаючись на вході, і розтискаючись до оригіналу на виході, зменшуючи навантаження на мережу.
Мобільний зв'язок – спосіб телефонії за радіочастотами між абонентами з нефіксованою локацією. Його характеризує термін "рухомий зв'язок".
Об'єкти голосового зв'язку:
- пристрій чи програмна модель для голосового клієнтського зв'язку;
- комутатор чи офісна АТС;
- провайдер.
Що робимо ми:
- Вивчаємо бізнес-процеси організації:
- з'ясовуємо способи та специфіку повідомлення працівників всередині компанії;
- з'ясовуємо наявність та місцезнахождення філіалів компанії всередині країни та за кордоном;
- встановлюємо характер та спосіб голосового повідомлення з клієнтами компанії.
- Проводимо аналіз встановленої системи голосового зв'язку:
- аналізуємо зведення характеристик викликів від оператора зв'язку;
- знаходимо приорітетні лінії зв'язку;
- проводимо інвентаризацію існуючих каналів зв'язку;
- проводимо обстеження комутаційного та абонентського обладнання.
- Представляємо комплексне рішення:
- Обираємо оптимальну технологію телефонії (IP, цифрова, аналогова).
- Пропозиція по комутаційному та абонентському обладнанню.
- Пропозиція по оптимальним операторам.
- Інтеграція з GSM-шлюзом (мобільними операторами).