Термінальне рішення

Термінальна технологія –  це ефективне рішення для забезпечення високох продуктивності робочого процесу при невеликих витратах на апаратне та програмне забезпечення. Вона реалізується за допомогою термінального серверу (потужного комп'ютера), з'єднаного мережею з термінальними клієнтами. Такі клієнти можуть бути малопотужними або застарілими комп'ютерами, так як усі додатки виконуються на сервері в ОС, розрахованій на багато користувачів. Подібна термінальна система дозволяє створити надійну і просту у використанні інфраструктуру з мінімальними вкладеннями.

 

Основні переваги термінальної системи

  1. Надійність та збереження даних. Завдяки тому, що всі дані зберігаються на одному сервері, на котрому регулярно робляться резервні копії, ризик втрати важливої інформації зводиться до мінімуму. Також слід відмитити факт відсутності збоїв програмного забезпечення через причину наявності вірусів на фізичній машині. Машини, що вийшли з ладу, з легкістю можна замінити новими. В цьому випадку немає необхідності зберігати чи переносити дані, так як вся інформація зберігається на головному сервері.
  2. Високий рівень безпеки термінальної системи. Сервер, на якому знаходяться всі дані, може бути розміщено де завгодно: у будівлі компанії, іншому місті чи країні. Доступ до конфіденційної інформації закрито для звичайного користувача термінальної системи, тож важливі дані компанії надійно захищені.
  3. Зниження вартості володіння термінальною системою. Модернізація всіх робочих місць зводиться до модернізація всього лиш одного сервера, на якому знаходиться вся інформація. У якості термінальних клієнтів можна використовувати малопотужні або застарілі комп'ютери, що у рази зменшить витрати на купівлю офісної техніки.
  4. Зниження витрат на встановлення програмного забезпечення. Наприклад, термінальна ліцензія для одного робочого місця обійдеться вдвічі дешевше, аніж повне встановлення операційної системи.
  5. Простота адміністрування термінальної системи. За рахунок того, що всі додатки та програми встановлено на одному сервері, їх адміністрування може виконуватись однією людиною. Оновлення програмного забезпечення виконується централізовано, за рахунок чого оновленню підлягає лише ПЗ, що знаходиться на серверах. По такому ж принципу відбувається і встановлення нових додатків. Після встановлення на термінальний сервер, за допомогою мінімальних налаштуваннь, додатки стають доступними всім термінальним клієнтам, що підключені до сервера. Подібні системи дозволяють розмежувати права користувачів у відношенні до встановленого ПЗ. Наприклад, один термінальний клієнт матиме доступ до корпоративної пошти та офісних додатків, інший - до системи обліку, а третій - до всіх перерахованих з доступом до нормативних документів і т.д. Також термінальні системи надають можливість підключитись адміністратору до клієнтської сесії у будь-який час і допомогти у вирішенні проблеми. Це дозволить значно зекономити час, так як допомога користувачеві відбувається дистанційно і в найкоротші строки. 
  6. Простота в інтеграції нового клієнта у робочий процес. Для додавання нового робочого місця необхідно всього лиш встановити термінал. Операційна система, програмне забезпечення і додатки встановлюються за рахунок простого і швидкого конфігурування на сервері. Якщо з часом збільшиться кількість користувачів термінальної системи і встановлених потужностей, і сервера буде недостатньо, можно модернізувати старий чи встановити додатковий. Для цього необхідно створити термінальний кластер і налаштувати схему балансування навантаження. Подібна маніпуляція дозволить збільшити швидкодію та продуктивність усієї термінальної системи.
  7. Доступ до робочих документів і програм з будь-якого місця. Термінальну систему можна налаштувати таким чином, що певні користувачі зможуть мати доступ до своїх робочих даних з будь-якого місця, де є доступний канал зв'язку, а також ноутбук чи смартфон.
  8. Відсутність чуттєвості до пропускної здатності мережі. Між термінальним клієнтом та сервером передається мінімальний об'єм інформації (переміщення курсору миші та натискання клавіш від клієнта, команди на оновлення екрану від сервера). На це потребується максимум 10 Кб/с на кожного клієнта, для підтримки роботи приблизно 1000 користувачів знадобиться пропускна здатність одного 100 Мб сегмента мережі. Для переходу на більші об'єми оброблюємих даних, достатньо збільшити потужність серверного парку та пропускну здатність каналу між серверами.

Застосувавши термінальні системи у своїй роботі, ви зможете скоротити фінансові витрати на оновлення ПО та обладнання у цілому, створивши при цьому надійну, безпечну та просту у використанні IT-інфраструктуру.

Компанія "Системний інтегратор" пропонує наступний спектр послуг по впровадженню термінальних систем:

  1. Визначення характеру взаємодії між співробітниками всередині компанії-замовника.
  2. Визначення наявності та віддаленості філіалів, як у межах країни, так і за її кордонами.
  3. Інвентаризація існуючої інформаційної системи компанії-замовника:
  • Клієнтське та серверне ПЗ;
  • Клієнтське та серверне обладнання;
  • Робоче мережеве обладнання;
  • Інформаційні потоки компанії-замовника.
  1. Підготовка комлпексного рішення, у склад якого входить:
  • План;
  • Фінансовий розрахунок проведених робіт та використуваного обладнання
  • Надання усієї документації на виконаний проект.

Технічна реалізація

  • Windows RDP
  • Linux LTSP
  • Програмні клієнти
  • RDP клієнт
  • VNC клієнт
  • Апаратні клієнти
  • ПК або ноутбук
  • Мобільні пристрої (смартфон, планшет)
  • Тонкий клієнт
  • Бездискова станція на базі ПК (завантаження по мережі за протоколом PXE)
  • Схема термінального рішення
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.