Телефонія IP, цифрова, аналогова

Телефонія призначена організовувати видалене з'єдання між двома або більше абонентами зв'язку. З її допомогою ведуть переговори в офісі, місті, країні і поміж ними; встановлюють модемне з'єдання у online-режимі, передають факси.

Принцип роботи

Під час розмови апарат перетворює звукові хвилі (голос) у електричний імпульс. Це сигнал, що передається телефонною мережею на іншу сторону. Апарат отримувача перетворює сигнал назад у звукові хвилі, зіставні з оригіналом.

Переваги телефонії:

  • висока швидкість зв'язку;
  • поширеність у різних географічних районах;
  • простота у використанні;
  • надійність передачі звукових даних;
  • недороге обладнання та роботи з розгортання мережі.

Передають сигнали магістральними лініями між двох АТС. Для цього використовують два типи технологій трансформації сигналів: аналоговий та цифровий (мультиплекс, TDM). У систему входить і ємність реально прокладених телекомунікаційних ліній, котрі дозволяють одночасно передавати сигнали різного типу однією магістраллю.

Класифікація телефонії

Аналогова – це тип трансляції мови шляхом перетворення звукових хвиль у аналогові електричні імпульси. Сигнал передається через комутовану лінію повідомлення. На протязі довгого періода часу це був єдиний доступний спосіб віддаленого мовного зв'язку у режимі реального часу.

На основі перетворення аналогового сигналу (за часом та рівнем передачі звуку) стало можливим змінити його амплітуду, фазу та частоту імпульсів у цифровий сигнал. Новий сигнал оброблюють вже програмними методами та передають через TDM-мережі телекомунікації.

Цифрова – передача цифрового коду через спеціалізовані мережі. Відмінність від аналогової телефонії - висока якість зв'язку, зіставність с оригінальним звучанням голосу, прискорений режим передачі даних. Цифрова телефонна станція визначає несправності каналів мережі, зменшуючи час перебоїв зв'язку.

IP - телефонія – набір протоколів для комунікацій у мережі, технологій та способів набору стандартного абонентського номеру безпосередньо з комп'ютера. Забезпечує двохстороннє повідомлення шляхом мови, відеосигналу. Взаємодія відбувається будь-якою TDM мережею, включно з Internet. Сигнал передається за допомогою цифрового коду, стискаючись на вході, і розтискаючись до оригіналу на виході, зменшуючи навантаження на мережу.

Мобільний зв'язок – спосіб телефонії за радіочастотами між абонентами з нефіксованою локацією. Його характеризує термін "рухомий зв'язок".

Об'єкти голосового зв'язку:

  • пристрій чи програмна модель для голосового клієнтського зв'язку;
  • комутатор чи офісна АТС;
  • провайдер.

Що робимо ми:

  1. Вивчаємо бізнес-процеси організації:
  • з'ясовуємо способи та специфіку повідомлення працівників всередині компанії;
  • з'ясовуємо наявність та місцезнахождення філіалів компанії всередині країни та за кордоном;
  • встановлюємо характер та спосіб голосового повідомлення з клієнтами компанії.
  1. Проводимо аналіз встановленої системи голосового зв'язку:
  • аналізуємо зведення характеристик викликів від оператора зв'язку;
  • знаходимо приорітетні лінії зв'язку;
  • проводимо інвентаризацію існуючих каналів зв'язку;
  • проводимо обстеження комутаційного та абонентського обладнання.
  1. Представляємо комплексне рішення:
  1. Обираємо оптимальну технологію телефонії (IP, цифрова, аналогова).
  2. Пропозиція по комутаційному та абонентському обладнанню.
  3. Пропозиція по оптимальним операторам.
  4. Інтеграція з GSM-шлюзом (мобільними операторами).
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.