Рішення на базі хмари

Оптимізація бізнес-процесів за допомогою Google Apps for Work (G Suite)

Пакет хмарних служб та додатків Google Apps for Work є найкращим рішенням для підтримки взаємодії між співробітниками. У цей набір входять поширені веб-додатки від компанії Google. 
 
Для корпоративних клієнтів надаються додаткові можливості, такі як адреса електронної пошти з вашим корпоративним доменом, більш як 30 Гб для збереження листів і документів, цілодобова технічна підтримка.
 
Як бізнес-партнер, компанія "Системний інтегратор" спеціалізується на впровадженні у бізнес-процеси Google Apps for Work та хмарних сервісів Google-системи, котрі мають великі переваги у порівнянні з локальним ПЗ:
 
  1. Клієнт оплачує використання необхідних йому продуктів, при цьому витрати на SaaS ("ПЗ як сервіс") значно нижчі.
  2. Так як Google Apps - це хмарне рішення, всі дані користувачів зберігаються у безпечних дата-центрах компанії Google.
  3. У рази скорочено витрати на придбання офісних пакетів Microsoft та іншого програмного забезпечення, так як для повної роботи у хмарному сховищі необхідний лише браузер.
  4. Подібне програмне забезпечення просте у роботі, а виробник гарантує цілодобову технічну підтримку.
  5. Перенесення корпоративної документації у хмару гарантує надійне збереження даних при виникненні позаштатних незапланованих ситуацій, таких як, наприклад, поломка серверу, відсутність інтернету чи світла.
Слід відмітити, що на сьогодні більшість компаній-виробників програмного забезпечення схиляються у бік моделі продажу SaaS, у рамках котрої замовники оплачують не покупку ПЗ, а фактично його оренду. Завдяки таким факторам, як розвиток інтернет-технологій, використання смартфонів і планшетів для роботи, можна з впевненністю заявити, що майбутнє за хмарними технологіями.
 

Безпека Ваших даних з Google Apps for Work

До пакету хмарних служб Google Apps входить набір важливих функцій для забезпечення захисту та збереження даних користувача. При цьому користувач має можливість не тільки створювати і редагувати доступні йому документи, а й наділяти такими можливостями інших користувачів. Останній сам обирає, наскільки розширений доступ до документа буде у визначеного користувача. Компанія Google забезпечує безперервну роботу сервісів та цілодобову технічну підтримку.
Окрім того, служби Google Apps гарантують додатковий рівень захисту з двохфакторною аутентифікацією. За допомогою SSL-протоколів сеанс у браузері автоматично кодується, і це допомагає у рази скоротити ймовірність викрадення паролів чи даних користувача зловмисниками.
Для використання додатків Google Apps немає необхідності у VPN-мережах та інших складних інфраструктурах, тут реалізовані засоби забезпечення безпеки та відповідності вимогам на корпоративному рівні, включаючи SSAE 16/ISAE 3402 Type II, сертифікацію по SOC 21.
 

Наша компанія надає наступний спектр послуг:

  1. регістрація домену компанії у Google Apps for Work;
  2. розгортання та оптимізація хмарних рішеннь
  3. перенесення корпоративних даних до хмарного сервісу
  4. навчання користувачів і персоналу з адміністрування Google Apps;
  5. проведення оплати за використання Google Apps юридичною особою, з наступним наданням всієї бухгалтерської звітності..
Головна ціль команди "Системний інтегратор" – забезпечення доступних та надійних інструментів для розвитку бізнесу наших замовників.
 

Детальний розгляд інструментів Google Apps

Пошта Gmail
Поштовий сервіс Gmail у складі Google Apps має багато переваг:

 

  1. Понад 30 Гб дискового простору для кожного користувача, з можливістю збільшення цього об'єму при додатковій оплаті;
  2. Додаток Google Mail Offline для браузеру Google Chrome, за допомогою котрого є можливість читати та створювати листи без інтернет-підключення;
  3. Безпека та збереження даних користувача завдяки двохфакторній аутентифікації;
  4. Фільтр спаму, функція аварійного відновлення, а також збереження копії електронного листа.
Інструмент Google Calendar та Google Groups
Google Calendar - це унікальний сервіс для планування заходів, зустрічей та подій.
Цей зручний інструмент має наступні функції:
  1. створення нагадуваннь з подрібним описом;
  2. доступ до особистого календарю, можливо з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету;
  3. планування загальних задач, існує функція спільного користування.
 
За допомогою Google Groups існує можливість керування доступом до сайтів, доменів, календарів для певної групи людей. Такі групи містять електронні адреси участників, що спрощує виконання ряду задач. Створення подібних груп має сенс для роботи у команді, для організації робочих процесів між відділеннями компанії.
 
Додатки Google Docs, Google Drive, Google Sites, Google+ Hangouts
1. Google Docs. За допомогою цього додатка ви з легкістью зможете відмовитись від встановлення MS Office на свій ПК, так як у хмарному рішенні від Google є можливість:
  • створювати різні документи з таблицями, світлинами, посиланнями та іншим контентом,
  • створювати таблиці, виконувати аналіз наданих даних за допомогою діаграм, пов'язаних таблиць та фільтрів,
  • створювати та публікувати презентації за допомогою спеціального редактору
  • створювати різноманітні форми, завдяки яким можна легко та просто створювати опитування, планувати заходи та збирати всю необхідну інформацію.
При використанні Google диску можна працювати з документами на будь-якому пристрої. Це файловий хостинг, що має функції збереження файлів у мережі, загального доступу та редагування документів.
2. Google Sites – це безкоштовний хостинг для створення сайтів, що надається компанією Google. Це ідеальне рішення для користувачів, що не мають навичок веб-програмування. За допомогою Google Sites з легкістю можна розмістити контент будь-якого типу, включаючи відео, презентації, текстові та графічні матеріали.
В рамках облачного сервиса Google Apps for Work эта веб-служба предоставляет пользователю объем 10гб файлового хранилища.
3. Google + Hangsouts - це сервіс обміну повідомленнями та відеоконференцій. Це програмне забезпечення дозволить створювати чати чи відеоконференції безпосередньо в Gmail.
Особливості Google+ Hangsouts:
  • відеозустрічі у HD-якості до 15 співробітників,
  • спільна робота над документами під час відеотрансляції
  • є можливість працювати на будь-яких комп'ютерах та переносних пристроях (смартфони, планшети).

Перехід Google Apps for Work

Існує два види переходу: швидкий та послідовний.
При послідовному переході спочатку переносяться дані тих співробітників, що займають ведучі посади у компанії: начальники, топ-менеджери, керівники. Потім, за необхідністю, переносяться дані інших співробітників компанії, при цьому адреса електроної пошти у всіх співробітників залишається у єдиному домені.
Швидкий перехід здійснюється на протязі 30 днів, в залежності від об'єму даних і поточної поштової системи. При цьому переході здійснюється одночасне перенесення користувачів у Google Apps for Work (G Suite).
 
Вартість викорстання Google Apps (G Suite) для бізнесу:
  • G Suite Basic - 5 доларів США за 1 ліцензію у місяць
    або 50 доларів США за користувача у рік (без вирахування податків)
  • G Suite Business - 10 доларів США за 1 ліцензію у місяць
    або 120 доларів США за користувача у рік (без вирахування податків)
Наша компанія приймає платежі в українській гривні за безготівковим розрахунком, при цьому надаючи всю бухгалтерську звітність.
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.