Віддалене адміністрування
IT-аутсорсинг – краще рішення для вашого бізнесу
Попит на IT послуги обумовлений зростаючим різноманітністю і складністю використовуваних IT-систем, що вимагають значних витрат на установку, інтегрування, обслуговування, а також навчання.
IT-аутсорсинг, делегування стороннім підприємствам певних функцій з підтримки та обслуговування IT-інфраструктури, є одним з найбільш високоперспективних напрямків на ринку IT-послуг.
Динаміка зростання ринку IT-аутсорсингу зумовлена постійним вдосконаленням технологій і обладнання. У нашій країні існує безліч підприємств, що займаються даним видом послуг. Це як приватні, так і транснаціональні компанії. Однак, незважаючи на стрімке зростання популярності IT-аутсорсингу, сама система розвинена недостатньо. Цікаво, що компанії, що надають такі послуги клієнтам, не завжди прагнуть до збільшення своїх масштабів.
Головні переваги IT-аутсорсингу для замовника
Велика частина компаній має власну IT-інфраструктуру, виходячи з цього, їм потрібні фахівці, які будуть безперервно підтримувати її роботу.
Існує дві категорії працівників для обслуговування IT-інфраструктури підприємства:
Перша категорія - це високооплачувані фахівці,завдяки яким, гарантована безпомилкова робота всієї системи. Таким співробітникам, компанії зобов'язані виплачувати високу заробітну плату з метою утримання в своєму штаті. Проте, їх робочий день не перевантажений завданнями, так як їх система працює безвідмовно;
Друга категорія - низькооплачувані працівники. Такі співробітники щодня налаштовують IT-інфраструктуру компанії, проте через незлагодженість дій, їх робота малоефективна.
У зв'язку з активним розвитком даної галузі немає такого поняття, як середній фахівець. Або ж співробітник ефективно працює і розвивається в даній сфері, або автоматично він потрапляє в категорію низькооплачуваних співробітників.
- Зниження витрат, завдяки відсутності витрат на утримання високооплачуваного персоналу.
Справа в тому, що підприємства, як правило, витрачають величезні кошти на обслуговування обчислювальної техніки та програмного забезпечення. Мова йде не тільки про оновлення програмного забезпечення, але і про пристрої, на яких працюють безпосередньо співробітники компанії. Не будемо забувати про те що, застаріла обчислювальна техніка може в рази скоротити продуктивність робочого процесу.
- Можливість укладення Договору. Одним з головних переваг співпраці з аутсорсингової компанією для замовника, є можливість укласти договір, в якому прописані моменти заміни та оновлення як ПО, так і технічної частини підприємства.
В цьому випадку, аутсорсингова компанія повністю викуповує техніку замовника, покладаючи на себе всю відповідальність за оновлення ПЗ, заміну застарілої техніки і її системне адміністрування. Також досить часто аутсорсингова компанія проводить навчання співробітників компанії-замовника по роботі з оновленим програмним забезпеченням.
- Можливість віддаленого адміністрування. Таке управління інфраструктурою підприємства є досить раціональним. Воно дозволяє в рази зменшити вартість послуг аутсорсингової компанії.
- Інформаційна підтримка співробітників компанії-замовника.
На сьогоднішній день співпраця з IT- аутсорсингової компанією є відмінним варіантом для великих компаній, що мають власну IT-інфраструктуру. У той же час за допомогою удаленного администрирования компания-заказчик может в несколько раз сократить расходы на оплату услуг сисадминов.
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.