- Перегляди: 1631
Найближчим часом співробітники офісів вийдуть на роботу, офіси заповняться людьми. Однак чи буде все працювати як раніше.
Працюючи віддалено багато хто зіткнувся з новими проблемами, і тепер корпоративна мережа може не впоратися з ними. Не кажучи вже про компанії які не мають корпоративної мережі або ж впровадження було зроблено не професійно. Подбати про ці проблеми варто заздалегідь, щоб при поновленні роботи в офісі нічого не завадило.
У нашій практиці був випадок коли клієнт був незадоволений роботою віддалених офісів. Проблема полягала в неправильному налаштуванні локальних мереж, через яку офіси не могли нормально спільно працювати.
- збільшення виробничих витрат;
- довге обслуговування клієнтських заявок;
- збільшення термінів розробки і впровадження нових продуктів;
- погіршення відносин з іншими компаніями;
- зниження зростання продажів.
Краще рішення, яке ми могли запропонувати, це заміна всіх маршрутизаторів на MikroTik. Завдяки тому що в нашому колективі є сертифікований фахівець MikroTik настройка була зроблена професійно. Були об'єднані близько десяти віддалених офісів в єдину корпоративну захищену мережу. Після вирішення проблем, клієнт був задоволений нашою роботою і продовжив співпрацю з нами.
Напишіть нам на пошту, зателефонуйте або зв'яжіться через зручну вам соціальну мережу. Ми проведемо аналіз всіх робочих процесів і внутрішніх технічних і людських комунікацій. Виправимо помилки і запропонуємо найкращий варіант для впровадження.