Простота і як вона дається розробникам
- Перегляди: 1490
Легко зробити «важко».Важко – «просто»
Дивно, але зробити продукт простим для користувача дуже складно. Ви стикаєтеся з питаннями, на які не знаходите однозначної відповіді:
•що важливіше, простота або функціональність?
•до якої міри треба і можна спрощувати продукт?
• і на кого орієнтуватися в кінцевому рахунку при внесенні змін?
Дивно, але зробити продукт простим для користувача дуже складно. Ви стикаєтеся з питаннями, на які не знаходите однозначної відповіді:
•що важливіше, простота або функціональність?
•до якої міри треба і можна спрощувати продукт?
• і на кого орієнтуватися в кінцевому рахунку при внесенні змін?
Звичайно, завжди було ясно, що продукт треба робити простим для користувача. Це підтверджується і здоровим глуздом, і досвідом успішних компаній з різних областей.
Розглянемо Dropbox. Одного разу гендиректор Macroscop Артем Разумков поспілкувався з одним із творців цього сервісу. Той розповів, що ідея зберігання файлів в хмарі була відома давно, і для цього треба було натиснути на кнопку тільки 1 раз & ndash; завантажити файл. Те, що придумали вони & ndash; це просто перехід від одного натискання до нуля натисків: людина просто поміщає файл в звичайну папку, і він завантажується в хмару автоматично. Кнопку «загрузити» взагалі не треба натискати!Ця проста ідея переходу від 1 натискання до 0 натискань дозволила їм злетіти до неймовірних висот. Ось вона сила простоти!
Або Uber. Чому він став такий популярний? Тому що він гранично простий для користувача: не треба дзвонити і повідомляти оператору, де ти і куди поїдеш, відраховувати готівку для таксиста і мучитися з розміном. Ти натискаєш рівно на одну кнопку, і до тебе приїжджає машина. Що може бути простіше і зручніше?!
Але чому тоді не всі продукти подібні Uber? Справа в тому, що зробити просто дуже складно. Деякі думають, що простота & ndash; це просто для всіх, але насправді простота & ndash; це просто для користувачів, але вона дуже важко дається розробникам.
Наприклад, Google. Google для користувача & ndash; це одна пошуковий рядок, це дуже просто. Але над тим, щоб, ввівши в цьому рядку пошукової запит, користувач отримав те, що потрібно, працюють тисячі інженерів, розробників, дослідників. Звичайно можна було б вставити багато різних налаштувань і фільтрів, які користувач повинен був би покриття, щоб пошук видав йому те, що потрібно, але інженери Google взяли це на себе. І для того, щоб у користувача була все так просто, вони реалізували надзвичайно складні технології, які розуміють і здогадуються, які налаштування пошуку маються на увазі.
Зробити просто –важко. Розробити просто відразу –практично неможливо. Тому шлях до простого для користувача продукту найчастіше йде через спрощення чогось складного, а не створення з нуля чогось одразу простого і зручного.
Як дотримати баланс простоти і функціональності? Як не піти у відрив і не видалити щось реально корисне і незамінне? До якої міри можна спрощувати? Для товарів широкого споживання цієї межі немає. Але треба розуміти, що консьюмерской і професійні продукти– це різні речі, і треба по-різному розглядати підхід до їх розробки. Так, людині, яка хоче виїхати на таксі, здорово для цього просто натиснути одну кнопку. Але людині, яка працює з професійною системою безпеки, натискати одну кнопку якось несерйозно.
Для бізнес-продуктів, таких як ПО для відеоспостереження, питання спрощення диалектичен. Треба шукати баланс простоти і функціональності.
Для бізнес-продуктів, таких як ПО для відеоспостереження, питання спрощення диалектичен. Треба шукати баланс простоти і функціональності.
Немає однозначної відповіді на питання межі простоти, і немає єдино правильного рецепту, інакше все б його застосовували.
Питання простоти при розробці продукту залишається для нас відкритим. Єдино вірного рішення і однозначної відповіді на суперечливі діалектична питання & laquo; до якої міри спрощувати?», « як при цьому залишатися функціональним і корисним продуктом?», «на яку аудиторію орієнтуватися при спрощення?» ми не знайшли. Можливо, тому що їх немає, і кожен розробник приймає своє рішення.
Проте сьогодні ми бачимо кілька шляхів приходу до простоти:
1.Виключити всі малозатребуваним можливості продукту. При цьому рішення про видалення кожної функції треба приймати, базуючись на зворотному зв'язку від безпосередніх користувачів.
2.Залишити весь функціонал і при цьому глобально попрацювати над інтерфейсом, прагнучи звести отримання потрібного користувачеві результату до «натискання однієї кнопки».При цьому треба розуміти всю ступінь утопічності цієї мети.
3.Разделіть продукт на кілька версій, орієнтованих на рішення різних завдань і використання різними користувачами.
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.