Порівняння поштових систем

Перегляди: 2159
Хмарні сервіси для бізнесу
 
Що таке хмарні технології
Визначення хмарних обчислень на перший погляд дуже заплутане: це модель надання повсюдного і зручного мережевого доступу до загального пулу конфігуруються обчислювальних ресурсів (наприклад, сервери, додатки, мережі, системи зберігання та сервіси), які можуть бути швидко надані і звільнені з мінімальними зусиллями з управління і необхідності взаємодії з провайдером.
Для того щоб краще уявити, що таке cloud computing, можна навести простий приклад: раніше користувач для доступу до електронної пошти вдавався до певного ПО (месенджери і програми), встановленому на його ПК, тепер же він просто заходить на сайт тієї компанії, чиї послуги електронної пошти йому подобаються, безпосередньо через браузер, без використання посередників.
Але цей приклад більше підходить для приватних хмар. Нас же цікавлять дані технології в бізнесі. Сучасна реалізація почалася з 2006 року. Тоді компанія Amazon представила свою інфраструктуру веб-сервісів, не тільки забезпечує хостинг, але і надає клієнту віддалені обчислювальні потужності.
 
Три моделі «хмар»
 
Нагадаємо, що існує три моделі обслуговування хмарних обчислень:
Програмне забезпечення як послуга (SaaS, Software as a Servise). Споживачеві надаються програмні засоби & mdash; додатки провайдера, що виконуються на хмарної інфраструктурі.
Платформа як послуга (PaaS, Platform as a Service). Споживачеві надаються кошти для розгортання на хмарної інфраструктурі створюваних споживачем або придбаних додатків, що розробляються з використанням підтримуваних провайдером інструментів і мов програмування.
Інфраструктура як послуга (IaaS, Infrastructure as a Service). Споживачеві надаються кошти обробки даних, зберігання, мереж та інших базових обчислювальних ресурсів, на яких споживач може розгортати і виконувати довільний програмне забезпечення, включаючи операційні системи і додатки.
Переваги хмарних сервісів
У минулому році сукупний обсяг світового ринку в сфері хмарних технологій склав близько $ 40 млрд. Деякі експерти прогнозують, що до 2020 року цей показник досягне $ 240 млрд. Росія по впровадженню cloud computing в бізнес займає 34-е місце з показником $ 250 млн.
Виділяють кілька переваг, пов'язаних з використанням хмарних технологій.
Доступність. Доступ до інформації, що зберігається на хмарі, може отримати кожен, хто має комп'ютер, планшет, будь-який мобільний пристрій, підключений до мережі інтернет. З цього випливає наступне перевагу.
Мобільність. Користувач не має постійної прихильності до одного робочого місця. З будь-якої точки світу менеджери можуть отримувати звітність, а керівники & mdash; стежити за виробництвом.
Економічність. Одним з важливих переваг називають зменшену витратність. Користувачеві не треба купувати дорогі, великі по обчислювальної потужності комп'ютери та комплектуючі, ПЗ, а також він звільняється від необхідності наймати фахівця з обслуговування локальних IT-технологій.
Орендної. Користувач отримує необхідний пакет послуг тільки в той момент, коли він йому потрібен, і платить, власне, тільки за кількість придбаних функцій.
Гнучкість. Всі необхідні ресурси надаються провайдером автоматично.
Висока технологічність. Великі обчислювальні потужності, які надаються в розпорядження користувача, які можна використовувати для зберігання, аналізу і обробки даних.
Надійність. Деякі експерти стверджують, що надійність, яку забезпечують сучасні хмарні обчислення, набагато вище, ніж надійність локальних ресурсів, аргументуючи це тим, що мало підприємств можуть собі дозволити придбати і містити повноцінний ЦОД.
Google Apps для бізнесу виділяє ці ж переваги, тільки додає, що при використанні їх cloud computing компанія захищає навколишнє середовище, пояснюючи це тим, що служби Apps працюють на базі центрів обробки даних Google, що відрізняються наднизьким енергоспоживанням, тому углеродоемкость і енерговитрати при їх використанні будуть значно нижче при використанні локальних серверів.
 
Опис варіантів рішень
 

Office 365 План Е1

  • Електронна пошта бізнес-класу з поштовою скринькою обсягом 50 ГБ на кожного користувача;
  • Файлове сховище об'ємом 1 ТБ для кожного користувача;
  • Web конференції, система миттєвих повідомлень, відео та голосові дзвінки, стан присутності (Skype for Business Online);
  • Сайти в інтрамережі, засоби колективної роботи (SharePoint Online);
  • Корпоративна соціальна мережа (Yammer);
  • Office Online (НЕ включає сам пакет додатків для локальної установки);
  • Максимальна кількість користувачів – не обмежено.
 

Office 365 План Е3

  • Електронна пошта бізнес-класу з поштовою скринькою обсягом 50 ГБ на кожного користувача;
  • Файлове сховище об'ємом 1 ТБ для кожного користувача;
  • Web конференції, система миттєвих повідомлень, відео и голосові дзвінки, стан присутності (Skype for Business Online);
  • Сайти в інтрамережі, засоби колективної роботи (SharePoint Online);
  • Повний набір додатків Office 2016 на комп'ютері з Windows або Mac OS + додатки для планшетів і смартфонів. Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access, Skype для бізнесу. Більш детально про доступність на мобільних платформах здесь);
  • Можлива установка на Windows Server для роботи в термінальному режимі (підписка потрібна для кожного користувача, що використовує програму в такому режимі);
  • Максимальна кількість користувачів– не обмежено.
 

Exchange Online

  • Великі поштові скриньки: кожен користувач отримує сховище для поштових скриньок ємністю 25 Гбайт і може відправляти повідомлення розміром до 25 Мбайт.
  • Підтримка Outlook: користувачі можуть підключати підтримувані копії Outlook до Exchange Online, щоб використовувати вже відоме їм повнофункціональний клієнтську програму.
  • Доступ через веб-інтерфейс: для доступу через веб-клієнт в Outlook Web App є розширена середовище на основі браузера, яка відповідає зовнішньому вигляду повнофункціонального клієнта Outlook і якої так само зручно користуватися.
  • Мобільність: мобільний доступ можливий з усіх телефонів, на які можна отримувати електронну пошту, включаючи пристрої Windows Phone, iPhone, Android і Blackberry.
  • Загальний календар і контакти: користувачі можуть порівнювати календарі із запланованими зборами, а також отримувати доступ до функцій спільної роботи, в тому числі загальним календарів, групам, глобальному списку адрес, зовнішніх контактів, завданням, конференц-залах і можливостям делегування.
  • Додатки для Outlook: користувачі витрачають менше часу на перемикання між додатками завдяки моделі розширення, за допомогою якої сторонні веб-додатки можуть легко отримувати доступ до підключається модулям для Outlook і Outlook Web App.
  • Безпека: кожну поштову скриньку посилено захищений від шкідливих програм і небажаної пошти за допомогою Exchange Online Protection.
  • Архівація на місці: завдяки автоматичному переміщенню старих повідомлень в локальний архів зменшується перевантаженість папки "Вхідні".
 

Google Apps

Google Apps for Work

  • Корпоративна адреса електронної пошти(imya@vasha_kompaniya.ru).
  • Голосовий чат і відчути.
  • Інтегровані онлайн-календарі.
  • 30 ГБ на Диску для зберігання файлів.
  • Робота з документами, електронними таблицями, презентаціями та формами в Інтернеті.
  • Зручний редактор для створення сайтів.
  • Інструменти для забезпечення безпеки.
  • Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою.

Google Apps Unlimited

Можливості Google Apps Unlimited для співробітників вашої організації

  • Необмежений простір для зберігання даних (або 1 ТБ на одного користувача, якщо їх менше п'яти).
  • Розширені функції адміністрування Диска.
  • Аудит і звіти про роботу з контентом на Диску.
  • Сейф для надання електронних документів: зберігання електронної пошти, чатів, документів і файлів.
  • Простий пошук і експорт даних в різні формати.
  • Архівування всіх листів, відправлених з домена.
  • Налаштування правил зберігання даних.

Можливості для адміністраторів

  • Використання Google Сейфа для зберігання, архівації, пошуку і експорту даних організації, в тому числі для юридичних процедур. Детальніше…
  • Доступ до різних API, спеціальним оповіщення, а також розширеним функціям аудиту і звітності для Диска. Детальніше…
  • Спеціальні оповіщення про дії, які співробітники організації виконують з файлами на Диску (наприклад, відкривають до них доступ користувачам за межами вашого домену). Детальніше…
  • Доступ до додаткових корисним даними (наприклад, розширеної інформації про злом пристрою) завдяки журналам аудиту та оповіщення. Подробнее…
  • Перевірка вхідної та вихідної електронної пошти організації на наявність певної інформації (наприклад, номерів банківських карт або соціального страхування) і настройка правил для її обробки. Подробнее…
  • Налаштування токенов для організації, відстеження їх застосування та управління ними, а також придбання токенов за спеціальними цінами. Детальніше…
  • НаданняОрганізаційним підрозділам отримати доступ до таких сервісів і функцій:
    • Синхронізація зберігаються на Google Диску файлів з комп'ютером Mac або Windows за допомогою викачуваного додатки. Детальніше…
    • Можливість відкривати доступ до файлів Google Диска і редакторів Документів всім в Інтернеті або тільки користувачам в зовнішніх доменах, доданих в білий список. Детальніше…
    • Включення офлайн-режиму в Google Документах, таблиць і презентацій. Детальніше…
    • Відкриття файлів в веб-додатках, встановлених з Інтернет-магазину Chrome.Детальніше…
    • Доступ до додатків для Google Документів, створеним іншими розробниками. Детальніше…
 

 

Сравнение версий Google Apps

 

Сравнение версий Gmail

 

 

Kerio Connect

Kerio Connect (Раніше він був відомий під назвою Kerio MailServer) & ndash; це продукт класу все-в-одному, який об'єднує в собі функції електронної пошти, планувальника завдань і розкладів, засобів колективної роботи, архівування та резервного копіювання, який може бути розгорнутий в середовищі розподілених доменів.
Kerio Connect - це всеосяжне рішення для організації поштової системи і спільної роботи для компаній малого і середнього бізнесу. Kerio Connect об'єднує можливості використання електронної пошти, календарів і інструментів спільної роботи з інтегрованими функціями анти-вірусу, потужної анти-спам захисту, архівації пошти, автоматизованого резервного копіювання та простим інструментом адміністрування, доступним через будь-який стандартний веб-браузер. Kerio Connect є рішенням номер один в світі для крос-платформної середовищ.
  • Кроссплатформена співпраця
  • Управління поштою, забезпечення доступу до контактів, створення зустрічей за розкладом в Outlook, Entourage, iCal, Webmail і смартфонах.
  • Бездротова мобільна синхронізація
  • Пряма синхронізація з будь-яким типом смартфонів. Можливість видалення важливої ​​інформації з втрачених або вкрадених мобільних пристроїв.
  • Надійний захист поштової системи
  • Блокування небажаної пошти, за допомогою більш ніж 14 методик захисту від спаму і подвійний антивірусної перевірки.
  • Створити резервну копію пошти
  • Дозволяє легко контролювати поштову кореспонденцію співробітників.
  • Автоматичне резервне копіювання
  • Копіювання і відновлення даних і налаштувань сервера без припинення роботи поштової системи.

Функції Kerio Connect

 

 

 

Kerio Cloud Messaging

 

Розрахунок і порівняння вартості серверних і хмарних рішень
 
Мінімальна рішення
 
Пошта
Офісні програми
Сховище Gb, на користувача
Ціна в місяць, $
Office 365 План Е1
+
+
25
8
Служба Microsoft Exchange Online E1
+
-
50
4
Kerio Cloud BUSINESS
+
-
10
4,3
Google Apps
+
+
30
4
KERIO CONNECT
+
-
100
7,97 (5,03)
Linux based решение
+
-
100
6,22 (4,89)
Дорожчі рішення
 
Пошта
Офісні програми
Сховище на одного користувача
Ціна в місяць, $
Office 365 План Е3
+
+
1ТВ
20
Служба Microsoft Exchange Online E2
+
-
50+лок.архів
8
Kerio Cloud BUSINESS PRO
+
-
безліміт
7,8
Google Apps с Сейфом
+
+
безліміт
10
Розрахунок вартості установки і настройки серверного рішення в ДЦ Німеччини.
Розрахунок на 1 рік на 25 користувачів, 100 ГБ дискового простору на користувача
     
KERIO CONNECT
Витрати на перший рік
 
Ціна, $
Кількість
Сума, $
Розгортання сервера
200
1
200
Ліцензія на користувача
29,4
20
588
Поштовий сервер KERIO CONNECT
w/ Kerio Anti-Spam
435
1
435
Сервер у хостера
468
1
468
Обслуговування серверної операційної системи
700
1
700
Разом за перший рік
   
2391
В місяць на користувача
   
7,97
       
Щорічні витрати
 
Ціна, $
Кількість
Сума, $
Ліцензія на користувача
9,8
20
196
Поштовий сервер KERIO CONNECT
w/ Kerio Anti-Spam
145
1
145
Сервер у хостера
468
1
468
Обслуговування серверної операційної системи
700
1
700
Щорічно починаючи з другого року
   
1509
В місяць на користувача
   
5,03
       
       
       
Linux based решение
Витрати на перший рік
 
Ціна, $
Кількість
Сума, $
Розгортання сервера
400
1
400
Сервер у хостера
468
1
468
Обслуговування сервера
1000
1
1000
Разом за перший рік
   
1868
В місяць на користувача
   
6,226666667
       
Щорічні витрати
 
Ціна, $
Кількість
Сума, $
Сервер у хостера
468
1
468
обслуговування сервера
1000
1
1000
Щорічно починаючи з другого року
   
1468
В місяць на користувача
   
4,893333333
 
Обслуговування в місяць за поштову скриньку
Ціна,$
Кількість
Сума, $
SAAS рішення (хмарне)
1
25
25
Серверне рішення
2
25
50
Found a typo? Please select it and press Ctrl + Enter.